Photobucket

wish me luck.

hi stalker, assalamualaikum. first think that i want to you know. how are you? haha fine? great! best kalau tengok orang after habis exam. tak kiralah upsr or pmr or spm, semua aku rasa sama. but kalau spm tu rasa lain sikit kot. ada tambah sikit. orang semua dah habisa exam aku baru nak exam next year. sometimes aku rasa tak sabar-sabar. sometimes pulak rasa takut, tahu masa bila rasa tak sabar-sabar? masa baru habis solat. fuhhh! cepatlah cepat lah pmr. then lepas dah tweet tweet semua fikir balik. ehh takut siot nak pmr. hmm nak buat macam mana, orang ramai tak yakin dengan aku. kadang-kadang aku pun tak yakin dengan diri aku sendiri. ehh bukan kadang-kadang, but always beb. dari dulu sampai lah sekarang aku tak tahu macam mana nak ubat penyakit tu. kalau pegi klinik memang kena gelak. serious haha, memanglah apelee. but aku cuma dapat doa, kalau tak aku tak tahu apa nak buat lagi hmm. okey aku rasa dah boleh kira berapa lama lagi nak pmr start from now, and you all please pray and wish me luck guys. thank you 

Photobucket