Photobucket

she :O

hye. i start my day today dengan bangun lambat. tahu kenapa? aku tak tidur semalam. ehh tidur tapi sekejap ni semua movie punya pasal. taknak bagi aku mengantuk. ehh wait! do you see the picture of the pretty girl? see right? yeahh that great! she is the awesome girl in the child world haha. want to know her name? i feel not. sebab banyak gila orang dah tahu nama dia. maklong mak ngah makcik and more! bukan macam sesetengah orang ada perempuan tapi merasiakannya daripada sesiapa. tak perlu semua tu. termasuklah ada lelaki tapi simpan. dia lah yang selalu dengar my prob. and i care about her self. tak pernah ignore. ehh yeeke? Ok pernah tapi sikit. hehe. dia ada masalah aku dengar, masalah aku pun dia dengar. tapi aku rasa masalah dia lagi banyak daripada aku. ok nevermid i do not mind. best kalau cakap dengan dia. semua dia faham. tak tahu apa yang dia tak faham. 
Photobucket
and hari tu pernah tercakap dengan mama. ''mama tolong topup kan farah'' *tercakap :O*
mama: ehh! sapa tu?
me: ehh alamak -.- nak tahu ke siapa? tak kan mama tak tahu kalau ibu dengan cousin-cousin lain dah tahu?
mama: seriouly tak tahu. Ok mama faham. but kena janji dengan mama berlajar jangan lupa. and you mus care about her also as you care youself. kalau semu pandai. setiap hari farah mintak topup pun mama boleh topup kan. and lastly jaga solat amru dengan dia sekali. nanti satu hari mesti mama dengan ayah dapat jumpa dia. ayah kan selalu merantau. semua dia nak pergi. patutlah dalam phone mama ada gambar dia. 
me: haha sorry dulukan amru pakai phone mama. ohh really? Ok i will do all you want mama. ilove you! :*

dengarkan apa yang mama cakap? haha Ok dengar. walaupun ada lagi yang sibuk nak kacau aku dengan dia. takpe aku susah nak selahkan orang. mesti ada dia cakap ada stranger call dia. haha. lawa sangat. but aku selalu suka lupakan perkara yang macam tu dengan dia. baru cakap tadi then jap lagi dah lupa and perkara yang wajib aku buat setiap malam, wish dia good night although dah pukul 3 aku lupa nak wish. aku kena juga text dia say good night even dah pagi. kalau tak setiap malam kena call dia xp haha. and lastly i always remind her ''one day we will meet. dont worry'' you just wait and see. and selalu cari kawan k. jangan hilang kawan sebab aku.