Photobucket

real friends

hello sweet stalker, today aku nak cerita about the coolest friend in the world aku,  haha cool sangat dia ni, nak tahu sape nama die? takpe takpe nanti kau tahu jugak, aku kalau pegi mane mane mesti kau nampak sebelah mesti muka dia ada, sporting ke keluar ke mesti dia ada haha. cool tak cool zzzzz nasib kalau aku mandi ke dia takde kan, kalau semua dia nak ada susah. hewhew
Photobucket
of caurse lah selalu bergaduh, but takde lah sampai bergaduh bertumbuk tumbuk semua tu, gaduh dia nak menang then aku pun nak menang, memanglah. boleh kata kan setiap hari aku nak bergaduh dengan die, walaupun dia takde kan, aku rindu nak gaduh dengan dia, but kalau selalu gaduh dengan die, aku lah selalu memang, haha aku bukan looser weh. dia yang looser hihi. tengok kalau pendek pun die lagi pendek dari aku. aku tinggi tau. haha tinggi sangat pun tak guna kalau takde semua yang orang ada kan. haha tamak aku ni. aku rasa punya lah banyak kawan aku ada, dia ni dengan ade lah siket kawan aku yang lain yang tak berubah stay cool. but ade lah yang dah berubah gila babi. terus hilang haha. nasib kau lah bukan aku punya masalah. kau nak buat kau punya kerja kau buat lah. i juat think positive about you friend. good luck outside there. just take care of yourself siap je yang kenal aku ni. thankyou